— Να Μην Ξεχάσω (μαθαίνοντας) —

Να ακούω με την καρδιά

Το να μην επιλέξω, είναι και αυτό επιλογή

Μόνο η εμπειρία είναι ικανή να με οδηγήσει στη γνώση

Αν δεν πράξω, δεν πρόκειται να μάθω

Ό,τι μου μεταβιβάζεται, γνώση/πληροφορία είναι αλλοιωμένο

Όσο και αν νομίζω πως γνωρίζω, υπάρχει πάντα η πιθανότητα να κάνω λάθος

Δεν υφίστανται όμοιες καταστάσεις, παρόμοιες ναι, όμοιες ποτέ

Καθένας έχει τις δικές του δυσκολίες στο δρόμο του

Η οπτική του καθενός είναι, έστω και ελάχιστα, Διαφορετική

Προσδοκίες να έχω μόνο από τον εαυτό μου

Απαιτήσεις ούτε από τον εαυτό μου, ούτε από κανέναν

Ο Σεβασμός δεν είναι, ούτε μπορεί να είναι, Αντικειμενικός

H αρνητική στάση είναι παρεξήγηση, δηλώνει ημιμάθεια

Οι δικαιολογίες δηλώνουν έλλειψη εμπιστοσύνης/κατανόησης/σεβασμού

Ο φόβος δηλώνει πως δεν γνωρίζω τον Εαυτό μου

Το να δέχομαι/υπομένω/πράττω αδικία δηλώνει πως δεν αγαπώ τον εαυτό μου

Αν δεν αγαπώ τον Εαυτό μου δεν γνωρίζω τι είναι σεβασμός

Αν γνωρίζω τι είναι Αγάπη, δεν με ενδιαφέρει να με σέβονται

Μου αρέσουν οι σοφές ερωτήσεις, όχι να κατέχω όλες τις απαντήσεις

Μου αρέσουν οι ήχοι της Φύσης

Μου αρέσει να Μοιράζομαι

Τι ήχος είμαι στη Φύση;

Ποιός;

Τι Ποιώ;

-Α-

Leave a Reply

